.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شبکه برق روستایی شفت نیازمند اصلاح است

مدیر امور توزیع برق شفت گفت: شبکه‌های برق روستاهای شفت نیازمند اصلاح و تامین اعتبار است.

به گزارش  شمال نیوز به نقل از فارس  سید محمود حسینی‌فر در جریان بازدید از وضعیت شبکه توزیع برق این شهرستان اظهار کرد: اصلاح شبکه روستایی ملاسرا و بداب به 500 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

وی، احداث خط 20KV کیلو وات و نصب ترانس 100KVA در روستای کهنه‌گوراب شفت را نیازمند بودجه 300 میلیون ریالی دانست و افزود: شبکه و نصب ترانس روستاهای آقا سید یعقوب، کلاشم بالا، ماشاتوک، راسته‌کنار، کاسان، جیرده، مرخال، شادخال نیازمند اصلاح است و 2 هزار میلیون ریال اعتبار می‌خواهد.

این مسئول، اصلاح شبکه روستایی روستای جیرده، نیاز به تبدیل 420 متر شبکه تکفاز به سه فاز در پیرمون سرا، احداث خط 20KV هوایی و نصب ترانس را از ضروریات نامید.

وی، خاطرنشان کرد: شبکه فشار ضعیف هوایی روستاهای پلنگ‌پشت، مبارک آباد و لاسک نیازمند اصلاح و تامین اعتبار به میزان 80 میلیون ریال است.

حسینی‌فر در ادامه به افق و چشم‌اندازهای امور توزیع برق در شفت اشاره کرد و گفت: سرویس، تعمیر و نگهداری منظم و به موقع تاسیسات و تجهیزات توزیع، کاهش خاموشی‌ها و افزایش سرعت خدمات از جمله افق چشم‌انداز برق این شهرستان است.

وی، ارتقای بهره‌وری اقتصادی در بخش‌های مختلف، کاهش تلفات و بهینه‌سازی انرژی، توسعه اتوماسیون شبکه، تعویض کنتورهای آنالوگ به دیجیتال را از دیگر اهداف چشم‌انداز توزیع برق شفت عنوان کرد.

مدیر امور توزیع برق شفت یادآور شد: اصلاح اتصالات سست و آزادسازی ظرفیت شبکه، مدیریت منابع مالی و افزایش بهره‌وری و افزایش رضایت مشترکان و متقاضیان از دیگر اهداف است.

به گفته وی، امور توزیع برق شفت مسئولیت تامین برق 24 هزار مشترک این شهرستان را در شرایط منطقه‌ای کوهستانی بر عهده دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.